Գրականություն 10

ԵՐԴՎՅԱԼ ԿՈՒՅՍԸ (հատված) / Կինգա ԿԱԼԻ

ԵՐԴՎՅԱԼ ԿՈՒՅՍԸ (հատված) / Կինգա ԿԱԼԻ

  • Ի՞նչ անհանգստացնող հարցադրումներ է բարձրացնում հեղնակը
  • Մեծ մասով հեղինակը շեշտում է այն փաստը, որ կանանց վախի մեջ են պահում, ծեծում են և այլն: Շեշտ ում է այն, որ կանայք խոսքի և նույնիսկ տան մեջ շարժվելու իրավունք չունեն:
  • Ինչի՞ հետ համաձայն չեք
  • Համաձայն չեմ այն բանի հետ, որ կանանց պետք է ծեծել ստորացնել և այլն: Ճիշտ է ամուսինը ու կինը ունեն իրենց տեղերը, բայց դա չի նշանակում, որ պետք է մեկը մյուսի հետ վարվի ինչպես տերն ու ծառան:
  • Հայաստանո՞ւմ, որ խնդիրն է առկա
  • Հայաստանում ես ավելի շատ նկատել եմ այն փաստը, որ ամուսինները չեն թողնում իրենց կինը աշխատի: Կան նաև դեպքեր, որտեղ ամուսինները չեն ցանկանում, որ իրենց կինը տնից շատ բացակայի և այլն:
  • Հաշտվե՞լ, թե պայքարել (էսսե)…
  • Պայքարել ինձ թվում է պետք է այն բանի հետ, որ կանանց հետ ամուսինները վատ են վարվում, լինում է դեպքեր, որ ծեծում են, չեն թողնում տան մեջ ազատ նույնիսկ շարժվի, կամ որ կինը կարող է մի բանում սխալվել և այդ պահին փոքր բանից կարող են մեծ վեճ անել իրենց կնոջ հետ և այլն: Իսկ եթե անրադառնանք հաշտվելու հետ, ես կասեմ այն, որ համաձայն եմ այն բանի հետ, որ ամուսինը ինչ-որ

Оставьте комментарий